مقالات

فروش بالابر متحرک فروشگاهی

فروش بالابر متحرک فروشگاهی

فروش بالابر متحرک فروشگاهی ، برای حمل بار، وسایل و تجهیزات بین طبقات مغازه ها و فروشگاه های بزرگ از بالابر متحرک فروشگاهی استفاده می شود. این بالابر پر فروش ترین و پر طرفدار ترین نوع میان بالابرهای دیگر می باشد.

این محصول یکی از امکانات بسیار خوب ساختمان است. زیرا باعث دسترسی راحت و سریع افراد به طبقات مختلف می شود. استفاده از بالابر متحرک فروشگاهی مزایای زیادی از جمله صرفه جویی در زمان دارد. شرکت برج بالابر یکی از بهترین مرکزها برای فروش بالابر فروشگاهی می باشد. برای اطلاع بیشتر از قیمت فروش بالابر متحرک فروشگاهی با ما همراه باشید.


روش کار بالابر متحرک فروشگاهی


در این نوع محصول که به بالابر فروشگاهی و مغازه نیز معروف است، جابجایی قدرت موتور و گیربکس شاسی به عهده سیم بکسل می باشد. هنگام رسیدن بالابر به طبقه مورد نظر، کف شاسی به میکروسوئیچ برخورد می کند. در این شرایط، برق موتور به طور کامل قطع و دستگاه متوقف می شود.


اجزای بالابر متحرک فروشگاهی


بالابر متحرک فروشگاهی از قطعاتی مانند سیم بکسل، الکتروموتور، قرقره، گیربکس (جعبه دنده)، شاسی، ناودانی و میکروسوئیچ تشکیل شده است. توان این بالابر بر اساس میزان وزنی که جابه جا می کند، مشخص می شود. در ادامه با اجزای این محصول بیشتر آشنا می شویم.


1. سیم بکسل:

نوعی طناب فلزی است که در این نوع بالابر برای بلند کردن و جابجایی بارهای متعدد به کار می رود. در یک کلام، وظیفه حمل وسایل را به عهده دارد. سیم بکسل ها در ساختار، ضریب انبساط و انعطاف پذیری، طرح و قطر با یکدیگر تفاوت دارند.


2. الکتروموتور:

عملکرد این قطعه تا حد زیادی تحت تاثیر ظرفیت حمل بار و ارتفاع آن می باشد. اگر قصد خرید این قطعه را دارید در هنگام خرید و انتخاب آن به سه مولفه توجه نمایید. تک فاز یا سه فاز بودن موتور، مقادیر متغیر توان یا قدرت موتور که بین ۲ تا ۱۰ اسب بخار متغیر است، میزان سرعت و تعداد دوران رایج که در مقادیر ۱۴۰۰ و ۳۰۰۰ دور می باشد از این مولفه ها هستند. در صورتی که الکتروموتوری دارای توان 3 باشد، می ‌تواند به صورت تک فاز یا سه فاز باشد. الکتروموتور‌هایی که توان بیشتر از 3 اسب بخار هستند، فقط به صورت سه فاز می باشند.


3. قرقره:

این قطعه وظیفه جمع کردن و هدایت سیم بکسل را بر عهده دارد. قرقره ها می توانند حداکثر ۳۵ متر سیم بکسل را دور خود جمع کنند.


4. گیربکس یا جعبه دنده:

در بالابر متحرک فروشگاهی از گیربکس حلزونی تیپ VF استفاده می گردد.


5. شاسی:

اصلی ترین بخش بالابر متحرک فروشگاهی، شاسی است. بنابراین این قطعه دارای استحکام و مقاومت کافی می باشد. شاسی طراحی شده برای این محصول خاص است و بسته به نیاز مشتری توسط نصاب ماهر طراحی و ساخته می شود.


6. میکروسوئیچ:

این قطعه در انتهای شاسی قرار گرفته است تا از خطرات احتمالی جلوگیری کند. در واقع میکروسوئیچ به عنوان کلید قطع و وصل کار می کند. نقش اصلی آن در بالابر متحرک فروشگاهی، افزایش ایمنی دستگاه می باشد.


مزایای بالابر متحرک فروشگاهی


این نوع بالابر مزایای بسیار زیادی دارد که ساختار متفاوت آن باعث ایجاد این مزایا شده است. برای افزایش ضریب اطمینان و ایمنی در هر طبقه از دو عدد میکروسوئیچ (سنسور اطمینان) استفاده می شود. تمامی تجهیزات دستگاه توسط پیچ و مهره و با رعایت کلیه استانداردهای آسانسور به یکدیگر وصل شده اند. بالابر متحرک فروشگاهی باید کاملا با مشخصات مکانی و نیاز مشتری تطابق داشته باشد. سکوی بالابر نیز با ظاهر، اندازه و ابعاد، شکل و تزئینات خاص ساخته می شود. مکانیزم عملکرد و کارکرد این نوع بالابر مانند بالابر ساختمانی می باشد اما از ضریب اطمینان بیشتری برخوردار است. با توجه به این که استفاده از آسانسور فضای بسیار زیادی از ساختمان را اشغال می کند، بسیاری از مالکان ساختمان ترجیح می دهند با استفاده از بالابر علاوه بر صرفه جویی در انرژی و زمان، در مکان نیز صرفه جویی نمایند. از مزایای دیگر بالابر متحرک فروشگاهی می توان به توانایی حمل تجهیزات و وسایل بسیار سنگین، افزایش بسیار زیاد قیمت ملک، هزینه نصب و راه اندازی مناسب، تجهیزات بسیار کم و کاهش حوادث ناشی از استفاده از پله به ویژه برای افراد سالمند و کودکان اشاره نمود.


ویژگی بالابر متحرک فروشگاهی


برخی از مهم ترین ویژگی های این محصول را می توان عدم نیاز به موتور خانه، حرکت بدون صدا و با کم ترین لرزش، امنیت بسیار بالا و کیفیت فوق العاده، ظرافت، زیبایی و دوام بسیار زیاد، قابلیت نصب آسان و سریع نام برد.


کاربرد بالابر متحرک فروشگاهی


بالابر متحرک در فروشگاه و مغازه برای جابجایی مواد اولیه، ابزار آلات، قطعات صنعتی و قطعات خودرو به کار می رود. همچنین، از این بالابر در ساختمان ها با پله های بسیار زیاد برای انتقال و جابجایی افراد هم می توان استفاده نمود. اما اگر بنا باشد یک نفر را با این بالابر حمل کنید، باید از استحکام سیم بکسل، ضریب بالا و ترمز های قوی تر اطمینان حاصل نمایید.

فروش بالابر متحرک فروشگاهی


ابعاد بالابر متحرک فروشگاهی


ابعاد و اندازه های این نوع بالابر نسبت به محل نصب آن متفاوت است. اما رایج ترین آن از نوع ۳۰۰ کیلویی با ابعاد ۹۰ در ۹۰ می باشد. کارشناس نصب شرکت برج بالابر از طریق اندازه گیری های دقیق، ابعاد بالابر را تعیین می کند.


فروش بالابر متحرک فروشگاهی


کارشناسان تولید شرکت برج بالابر برای افزایش ایمنی درون بالابر متحرک فروشگاهی از محافظ الکتریکی اطراف دریچه سقف و سینی حفاظت الکتریکی در بخش زیرین سکوی بالابر استفاده می کنند. در این شرکت فروش بالابر متحرک فروشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا صورت می گیرد. این محصول با توجه به نیاز مشتری آماده و بسته بندی می گردد. سپس با کارشناس نصب برای مشتری فرستاده می شود. اگر شما قصد خرید و فروش بالابر متحرک فروشگاهی را دارید با کارشناسان بخش فروش شرکت برج بالابر در ارتباط باشید.


قیمت بالابر متحرک فروشگاهی


عوامل زیادی در قیمت این نوع بالابر موثر هستند. از جمله این عوامل می توان به نوع محصول، ساختار، امکانات و کاربرد آن اشاره نمود. در صورتی که تمایل دارید درباره قیمت دقیق بالابر متحرک فروشگاهی اطلاعاتی کسب کنید، کارشناسان بخش فروش شرکت برج بالابر می توانند شما را به صورت دقیق راهنمایی نمایند.

 

1000 کاراکتر باقیمانده است


تماس با واحد فروش

تهران، اتوبان آزادگان، احمدآباد مستوفی، بلوار ابوالقاسم، خیابان صنوبر سوم، خیابان سیزده آبان، پلاک 22و24