مقالات

بهترین شرکت سازنده بالابر

بهترین شرکت سازنده بالابر

یکی از محصولات پرکاربرد که به کمک تکنولوژی روز و پیشرفت علم ساخته می شود، بالابر است. بالابرها دارای انواع مختلفی هستند و با کمک آنها بسیاری از احتیاجات رفع شده است. در این مقاله می خواهیم شما را با ویژگی های بهترین شرکت سازنده بالابر آشنا کنیم.

بهترین شرکت سازنده بالابر

 

در زمینه تولید بالابر شرکت های مختلفی مشغول به فعالیت هستند. ولی ممکن است برخی از این شرکت‌ ها اعتبار لازم را نداشته باشند. شرکت های معتبر معمولاً دسترسی به آنها سخت است. پس هنگام خرید بالابر باید توجه داشته باشید تا محصول شرکت های بی کیفیت را خریداری نکنید. شرکت های معتبری که در زمینه ساخت بالابر های مختلف مشغول فعالیت هستند، محصولات خود را با متریال درجه یک و رعایت استانداردها می سازند. در این شرکت ها پرسنل متخصص و باتجربه با کمک مواد اولیه مرغوب و با استفاده از ماشین آلات پیشرفته انواع بالابر را در کیفیت بالا ارائه می دهند. این شرکت ها در زمینه تولید بالابرهای هیدرولیکی، بالابر های خانگی، بالابرهای مغازه و بالابرهای صنعتی فعالیت می‌ کنند. هر کدام از این بالابرها با توجه به برند سازنده و کیفیتی که دارند، قیمت آن ها متغیر خواهد بود.

 

 

 

ویژگی های یک بالابر مرغوب

 

یک بالابر مرغوب دارای ویژگی های مختلفی است. شرکت های تولید کننده بالابر باید موارد مختلفی را برای ساخت آن را رعایت کنند. از جمله این ویژگی ها می توان به بی صدا بودن بالابر اشاره کرد که در ساخت بالابر باید به آن توجه شود. در ساخت بالابر ها می توان نصب امکانات لوکس مانند چراغ داخل کابین، پیچینگ، فن، نشانگر و کفپوش که برای ساخت آسانسور به کار می رود، را استفاده کرد. برخی از بالابرها به صورت سفارشی ساخته می شوند. در ساخت این بالابرها به مواردی مانند ظرفیت بالا، بی صدا بودن، امنیت بالابر، قدرت موتور بالابر و سرعت نصب بالابر توجه می شود.

 

توجه به ایمنی در خرید بالابر

 

در زمینه ساخت بالابر ایجاد ایمنی کاربران بالابر به همراه دیگر قابلیت‌ های آن اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. بنابراین رعایت اصول استاندارد امنیتی در ساخت بالابر یک موضوع مهم تلقی می ‌شود. به هر اندازه که استانداردهای رعایت شده در ساخت بالابر بیشتر باشد، قیمت تمام شده کار نیز بالاتر خواهد بود. ایمنی بالابر بستگی به مواردی مثل جنس قطعات، امکانات، دقت کارکرد و ... دارد‌. با در نظر گرفتن مکان دستگاه، کاربرد و همچنین نوع بالابر، استاندارد های به کار رفته در آن متفاوت خواهد بود. همچنین بالابرها از نظر ثابت و متحرک بودن دارای استاندارد های متفاوتی هستند.

 

پیش از خرید هر بالابر باید با کارشناسان و افراد با تجربه در زمینه فروش این محصول مشورت کنید. بسیاری از شرکت های سازنده بالابر دارای کارشناسانی هستند که مشاوره های رایگان را به مشتریان برای خرید انواع بالابر هیدرولیکی، آکاردئونی، تلسکوپی و ... ارائه می دهند. بنابراین تمامی مشاغل خدماتی و ساختمانی می توانند برای خرید بالابر از این مشورت ها استفاده کنند.

 

قیمت بالابر در بهترین شرکت سازنده بالابر

 

ساخت بالابرها در انواع مختلفی صورت می گیرد که هر کدام از آنها با در نظر گرفتن کارکرد خود در مکان های مختلفی استفاده می‌ شوند. طراحی برخی از بالابرها بسیار زیبا است. به طوری که می توان از آنها برای منازل لاکچری یا فروشگاه های شیک استفاده کرد. این موارد روی قیمت تمام شده بالابر تاثیر زیادی می گذارد. در شرکت های مختلف بالابرها با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند. برخی از شرکت ها از تجهیزات به روز و پیشرفته برای ساخت بالابر استفاده می کنند. در نتیجه محصول نهایی را با قیمت بالاتری به فروش می رسانند. ممکن است برخی شرکت ها بالابر بی کیفیت را با قیمت بالا عرضه کنند. بنابراین هنگام خرید بالابر باید به خوبی تحقیقات لازم را انجام دهید و به شرکت های معتبر سازنده بالابر مراجعه کنید.

 

خرید بالابر از بهترین شرکت سازنده بالابر

 

هنگام خرید بالابر باید به آیتم های مختلفی توجه کنید. روی انتخاب بالابر موارد مختلفی تاثیر گذار است که برخی از این موارد را در اینجا آورده ایم:

قابلیت افزایش توان وینچ در بالابرهای وینچی

دارا بودن ریل و پایه های با مقاومت

ظرفیت بالابر یا توانایی حمل بار بالابر

قابلیت نصب و راه اندازی آسان

اندازه مناسب با ظاهری زیبا

ایمنی بالا

الکترو موتور بالابر

 

 

فروش بالابر توسط بهترین شرکت سازنده بالابر

 

شرکت های معتبری که در زمینه تولید و راه اندازی انواع بالابرهای مختلف مشغول به فعالیت هستند، این بالابرها را در نمونه های ثابت و متحرک عرضه می کنند. این شرکت ها از بهترین و با کیفیت ترین مواد برای تولید بالابر استفاده کرده و نصب و راه اندازی بالابر را با کیفیت بالا انجام می ‌دهند. تیم های متخصص و تکنسین های ماهر که در این شرکت هستند، انواع بالابرهای ایمن و با کیفیت را به مشتریان خود عرضه می کنند.

 

نصب بالابر توسط متخصص

 

به طور کلی نصب بالابر فرایند خاصی نیاز ندارد و در این زمینه به دانش خاصی و ابزار مخصوص نیاز نیست. از سوی دیگر نصب بالابر باید توسط نصابی که در این زمینه تسلط دارد، انجام شود. زیرا اگر بالابر توسط افراد مبتدی نصب شود، ممکن است حوادثی در پی داشته باشد. پس اگر قصد نصب بالابر را دارید، بهتر است این کار را به افراد با تجربه بسپارید که این کار را با ایمنی بالا و افزایش طول عمر محصول انجام می‌دهند برخی از شرکت‌های تولید کننده بالابر در سیستم خود تیم‌ های با تجربه ای که دارند که نصب بالابر را به صورت تخصصی انجام می دهند.

 

تعمیر و نگهداری بالابر

 

یکی از مهم‌ ترین قسمت‌ های استفاده از بالابر تعمیر آن است. مسلما بعد از مدتی استفاده کردن از بالابر ممکن است این دستگاه دچار خرابی شود. بنابراین باید تعمیر بالابر را به مراکزی سپرد که در این زمینه مهارت کافی را دارند. برخی از مراکز دارای تعمیرکارانی هستند که اقدامات لازم برای تعمیر بالابر را به صورت تخصصی و با مهارت بالا انجام می دهند. از مهمترین اقدامات در زمینه تعمیر بالابر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

رعایت وزن بارگیری هنگام کار با بالابر

جلوگیری از هرگونه نوسانات برقی در بالابر

بررسی منظم روغن یونیت بالابر در بالابر های فروشگاهی هیدرولیکی

عدم وجود زنگ زدگی و اکسیداسیون در ریل های استفاده شده در بالابر

بررسی مداوم و منظم سیم بکسل در سیستم های سیم بکسلی

گره خوردگی، تاب دار بودن، شکستگی و چند رشته ای بودن سیم بکسل خطرناک است

بررسی و سرویس هر ۶ ماه یک بار توسط سرویس کار متخصص

انواع بالابر بر حسب قابلیت حرکتی

 

 

بالابر ثابت

 

این دسته از بالابرها بعد از نصب و راه اندازی در جای تعیین شده مستقر خواهند شد. بنابراین به آنها بالابر ثابت گفته می‌ شود. بالابرهای ثابت قابلیت جابجایی عمودی اجسام را دارند. از این بالابرها معمولاً در کارخانه، کارگاه ها و در خط تولید استفاده می شود. بالابرهای فروشگاهی، بالابر انبار و بالابرهای مغازه ها از نوع بالابر ثابت است. از این بالابرها برای از بین بردن اختلاف سطوح در باراندازها نیز استفاده می شود. در مکان هایی که امکان نصب آسانسور وجود ندارد، می توان بالابرهای ثابت را اجرا کرد. این نوع بالابرها به دو دسته بالابر هیدرولیکی ثابت و بالابر وینچی تقسیم بندی می شوند.

 

از سوی دیگر بالابرهای هیدرولیکی ثابت شامل دو نوع بالابر هیدرولیکی جک مستقیم و غیر مستقیم و بالابر ثابت قیچی و آکاردئونی هستند. بالابر ثابت قیچی بیشترین ضریب امنیت و بیشترین توان باتری را در میان دیگر انواع بالابر دارد.‌

 

 

 

بالابر

 

بالابر متحرک

 

بالابرها بر حسب قابلیت حرکتی شامل دو نوع متحرک و ثابت هستند. بالابر متحرک در جهت و ارتفاع مختلف طراحی می ‌شوند و ساختار آنها طوری است که به دو دسته با قابلیت دسترسی عمودی و افقی تقسیم بندی می شوند. بالابرهای متحرک با لیفتراک و جرثقیل فرق می کنند. این نوع بالابرها در شرایط و زوایای مورد نظر مشتریان طراحی و تولید می ‌شوند. در نتیجه با کمک آن‌ ها می ‌توان جابجایی راحت و ایمن ایجاد کرد.

 

انواع مکانیزم بالابر

 

بالابرهای هیدرولیکی

 

از جمله انواع بالابر می ‌توان به نوع هیدرولیکی اشاره کرد که نیروی حرکتی آنها توسط یونیک هیدرولیک تامین می‌شود. این بالابرها در مقایسه با دیگر انواع بالابر ایمنی بسیار بالایی دارند. بالابرهای آکاردئونی جک مستقیم و بوم لیفت از جمله بالابرهای هیدرولیکی به شمار می آیند.

 

بالابرهای کابلی

 

بالابری این نوع بالابرها با مکانیزم کابل و وینچ تامین می شود. برای افزایش ایمنی در این بالابرها از کابل دوبل و ترمزهای ضد سقوط استفاده می ‌کنند. این نوع بالابرها دارای ایمنی بسیار پایینی هستند. به طوری که بیشترین حوادث در این بالابر اتفاق می‌ افتد. از برخی مدل‌ های بالابر کابلی برای ساختمان ها و حمل مصالح استفاده می کنند.

 

 

 

 

 

بالابرهای زنجیری

 

بالابر های زنجیری با مکانیزم زنجیر و وینچ کار می کنند. برای تامین ایمنی این بالابرها از زنجیر های دوبل و ترمزهای ضد سقوط استفاده می شود. این نوع بالابر به علت امکان سقوط بالا و امکان گیر کردن لباس میان وینچ یا زنجیر، ممکن است نسبت به بالابر هیدرولیکی ایمنی کمتری داشته باشند. در نتیجه در بالابرهای زنجیری آسیب ‌پذیری پرسنل و یا وجود ایراد ممکن است زیاد باشد.

 

1000 کاراکتر باقیمانده است


تماس با واحد فروش

تهران، اتوبان آزادگان، احمدآباد مستوفی، بلوار ابوالقاسم، خیابان صنوبر سوم، خیابان سیزده آبان، پلاک 22و24